Το xartopolis.gr χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της πλοήγησης σας. Με την χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies.

μάθετε περισσότερα

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών προϊόντων

Επιστροφή προϊόντος μπορεί να γίνει στις εξής περιπτώσεις :

    1)  Διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (λάθος εκτέλεση παραγγελίας από την εταιρία μας).
    2)  Μετανιώσατε για την αγορά σας και δεν έχετε κάνει χρήση των προιόντων. (μη ελλατωματικό είδος).
    3)  Διαδικασία D.O.A. (dead on arrival) . Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής D.O.A. του εκάστοτε κατασκευαστή.
    4)  Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης - σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή (ελλατωματικό είδος) .

Όροι επιστροφής και διαδικασία επιστροφής των παραπάνω περιπτώσεων:

Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση της αυθεντικής απόδειξης ή τιμολόγιου αγοράς (όχι φωτοτυπίες).

1) Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από εμάς, η διαδικασία γίνεται ως εξής: 
    α) Μας στέλνετε ένα email περιγράφοντας το λάθος. 
    β) Επικοινωνούμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε το λάθος και να σας υποδείξουμε τον τρόπο επιστροφής των λανθασμένων προιόντων. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουνε αποκλειστικά και μόνο την εταιρία μας! Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος/είδη και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. Θα σας παρακαλούσαμε σε αυτή την περίπτωση επιστροφής να επιστρέψετε το λάθος εμπόρευμα όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.

2) Στην περίπτωση που μετανιώσατε για την ηλεκτρονική σας επιλογή του είδους (μη ελαττωματικό), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου με την προϋπόθεση το είδος να διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουνε δείγματα παραβίασης της ταινίας ασφαλείας - γνησιότητας ή χρήσης του προϊόντος . Η διαδικασία γίνεται ως εξής: 
    α) Συμπληρώνετε το έντυπο υπαναχώρησης και μας το στέλνετε στο info@xartopolis.gr 
    β) Αφού εγγριθεί το αίτημά σας, μας στέλνετε τα επιστρεφόμενα είδη με κούριερ της επιλογής σας, με δικά σας έξοδα αποστολής ή τα φέρνετε εσείς στο κατάστημά μας: Xartopolis Μπαρμπεράκης Ευάγγελος Ε.Ε. - Καραολή και Δημητρίου 32 Πειραιάς ΤΚ.18532, μαζί με την απόδειξη ή το τιμολόγιο.
    γ) Όταν παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα είδη, εξετάζουμε την κατάστασή τους και εφόσον πληρούν τα κριτήρια επιστροφής, σας πιστώνουμε το ποσό.
Από το ποσό που θα πιστωθεί θα έχουν αφαιρεθεί τα έξοδα της αρχικής αποστολής της παραγγελίας σας και θα λάβετε πίσω τη διαφορά (κόστος προϊόντων μείον μεταφορικά πρώτης αποστολής). Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων δύναται να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε τα επιστρεφόμενα είδη.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εφόσον έχει παραποιηθεί η εξωτερική/εσωτερική εργοστασιακή συσκευασία ή αν έχει γίνει χρήση του προιόντος ή μέρους αυτού ή έχει χαθεί μέρος ή εξάρτημα αυτού. Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται ή παραδίδονται από τον κατασκευαστή-ες που αντιπροσωπεύουμε, κατόπιν δική σας ειδικής παραγγελίας.


3) Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. - Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή ( δείτε αναλυτικά την πολιτική των εγγυήσεων κάτω από το κάθε είδος στην ιστοσελίδα μας ή στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή) , μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα . Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa , σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείσθε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά!
Στην περίπτωση επιστροφής προβληματικού είδους:
α) Μας στέλνετε με email περιγράφοντας το πρόβλημα καθώς και φωτογραφίες του προβληματικού είδους. 
β) Επικοινωνούμε μαζί σας για την διαδικασία αντικατατάστασης. 

4) Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης , μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουνε εσάς. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας μιας και πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή π.χ. Monitors.

Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας αναφέροντας μας τον αριθμό συναλλαγής.