Menu
Καλάθι αγορών

Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών προϊόντων

Επιστροφή προϊόντος μπορεί να γίνει στις εξής περιπτώσεις :

    1)  Διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε (λάθος εκτέλεση παραγγελίας από την εταιρία μας).
    2)  Μετανιώσατε για την αγορά σας και δεν έχετε κάνει χρήση των προιόντων (μη ελλατωματικό είδος).
    3)  Διαδικασία ελαττωματικών (προβληματικό είδος κατά την παραλαβή)
    4)  Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης - σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή (ελαττωματικό είδος μετά από χρήση, εντός εγγύησης) .

Όροι επιστροφής και διαδικασία επιστροφής των παραπάνω περιπτώσεων:

Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται η επικοινωνία μαζί μας να γίνεται αποκλειστικά μέσω email στο [email protected] (όχι τηλεφωνικά).

1) Στην περίπτωση επιστροφής "μη προβληματικού είδους" λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας από εμάς (λάθος κωδικός, λάθος χρώμα, λάθος φωτογραφία στο site κλπ), η διαδικασία γίνεται ως εξής: 
    α) Μας στέλνετε ένα email στο [email protected] περιγράφοντας το λάθος. 
    β) Επικοινωνούμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε το λάθος και να σας υποδείξουμε τον τρόπο επιστροφής των λανθασμένων προιόντων. Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος/είδη και στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του είδους να πιστωθείτε το ποσό που πληρώσατε.
Σε περίπτωση καταστροφής της συσκευασίας ή αν έχει γίνει χρήση του προϊόντος, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή/αλλαγή.
_____

2) Στην περίπτωση που μετανιώσατε για την ηλεκτρονική σας επιλογή του είδους (μη ελαττωματικό), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προιόντων, με την προϋπόθεση το είδος να διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία χωρίς να υπάρχουνε δείγματα χρήσης. Σε περίπτωση καταστροφής της συσκευασίας ή αν έχει γίνει χρήση του προϊόντος, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή/αλλαγή.

Η διαδικασία γίνεται ως εξής: 
    α) Μας στέλνετε ένα email στο [email protected] περιγράφοντας το αίτημά σας για επιστροφή, καθώς και αν επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων. 
    β) Αφού εγκριθεί το αίτημά σας, σας ενημερώνουμε για τη διαδιακασία επιστροφής. 
    γ) Όταν παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα είδη, εξετάζουμε την κατάστασή τους και εφόσον πληρούν τα κριτήρια επιστροφής, σας πιστώνουμε το ποσό.
Από το ποσό που θα πιστωθεί θα έχουν αφαιρεθεί τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.
Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων δύναται να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε τα επιστρεφόμενα είδη.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εφόσον έχει παραποιηθεί η εργοστασιακή συσκευασία ή αν έχει γίνει χρήση του προιόντος ή μέρους αυτού ή έχει χαθεί μέρος ή εξάρτημα αυτού. Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε είδη που κατασκευάζονται ή παραδίδονται από τον κατασκευαστή κατόπιν δική σας ειδικής παραγγελίας (ειδική εκτύπωση, χάραξη, μεγάλη ποσότητα κλπ).

_____

3) Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες κιόλας μέρες χρήσης τους ή εφόσον παραλάβατε το προϊόν κατεστραμένο λόγω κακής μεταφοράς από την μεταφορική εταιρία, μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος με την παρακάτω διαδικασία:

α) Μας στέλνετε email στο [email protected] περιγράφοντας το πρόβλημα καθώς και φωτογραφίες του προβληματικού είδους. 
β) Απαντάμε το συντομότερο για την διαδικασία αντικατατάστασης. Η επικοινωνία για προβληματικά είδη μπορεί να γίνει αποκλειστικά με email και όχι τηλεφωνικά.
Εφόσον επιβεβαιώσουμε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό από κατασκευαστικό λάθος ή από λάθος μεταφορά από την μεταφορική εταιρία, τότε μας επιστρέφετε πίσω το ελαττωματικό προϊόν με τη μεταφορική που συνεργαζόμαστε, με δική μας χρέωση, ή το φέρνετε στην έδρα μας στον Πειραιά. Αφού το παραλάβουμε και γίνει ο τελικός έλεγχος σας πιστώνουμε το ποσό που πληρώσατε ή σας στέλνουμε νέο αντίστοιχο προιόν. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κακή μεταχείριση του προϊόντος από τη δική σας υπαιτιότητα, η εταιρία μας έχει το δικαιωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προιόντος. 
Εάν απλώς μετανιώσατε για την αγορά σας παρακαλούμε ακολουθήστε τη διαδικασία νο.2.
_____


4) Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service (προϊόν που χάλασε κατά τη χρήση, στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης), μπορείτε να ακολουθήσετε την εξής διαδικασία:

α) Μας στέλνετε email στο [email protected] περιγράφοντας το πρόβλημα καθώς και φωτογραφίες του προβληματικού είδους. 

β) Απαντάμε το συντομότερο για την διαδικασία service ή αντικατάστασης, ανάλογα με την εγγύηση που παρέχει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Η επικοινωνία για προβληματικά είδη μπορεί να γίνει αποκλειστικά με email και όχι τηλεφωνικά
Για τη διαδικασία αντικατάστασης ή αλλαγής του προβληματικού είδους βάσει εγγύησης, αρμόδιος είναι ο εκάστοτε κατασκευαστής και εμείς σαν εταιρία μεσολαβούμε για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας. Τα τυχόν μεταφορικά έξοδα δεν μπορούν να επιβαρύνουν την εταιρία μας. Για το λόγο αυτό και ζητούμε φωτογραφίες και περιγραφή των προβληματικών ειδών ώστε να σας κατευθύνουμε αντίστοιχα. Η διαδικασία service μπορεί να χρειαστεί έως και 30 ημέρες για να ολοκληρωθεί.